logo header

logoKaVe Systems is anders dan andere computer leveranciers.
Het feit dat we nu al bijna 30 jaar bestaan en nog steeds groeien hebben we vooral te danken aan de
bovengemiddelde service die wij aan iedereen proberen te geven.

Service en garantie betekent voor ons onder meer het volgende.

Een computer wordt NOOIT zo maar afgerekend en meegegeven. Er wordt altijd tijd voor een introductie en uitleg
van de werking uitgetrokken. De duur van de uitleg varieert van minimaal een half tot een paar uur. Dit hangt af van
de kennis en de ervaring van de klant. We gaan in ieder geval door totdat er geen vragen meer zijn.

Een computer is voor aflevering altijd grondig getest (duur test) en alle software drivers zijn geïnstalleerd. Natuurlijk is
ook een eventuele printer aangesloten, geïnstalleerd en getest. Er hoeft dus thuis niet nog eens achteraf van alles te
worden gedaan om alle onderdelen goed te laten werken. Bij aflevering worden alle onderdelen werkend gedemonstreerd.

Aflevering gebeurt altijd op afspraak en er wordt ruim tijd gereserveerd om rustig (eventueel met koffie) het 1 en ander te kunnen uitleggen.
Geen haastklus. Wij zijn geen snelle jongens die even wat bijklussen. We nemen ons
bedrijf serieus en willen dat de klant ook nog eens terug komt als er vragen en/of wensen zijn.

Er zijn geen kosten verbonden aan het inbouwen, installeren of afregelen van losse onderdelen die bij KaVe Systems zijn gekocht.
Dus alle prijzen zijn INCLUSIEF inbouw en uitleg van het gekochte artikel.

thumb reparatieTelefonisch zijn wij meestal bereikbaar vanaf 10 uur ochtends tot 14 uur  middags. Telefonische hulp en
ondersteuning geven wij graag en kan vaak de oplossing geven als er een probleem is.

Onze openingstijden zijn dinsdags t/m vrijdags van 10.00 uur tot 14.00 uur. Zaterdags van 10.00 uur tot 14.00 uur.

De omruil garantie is ook een stuk service waarmee we er voor zorgen dat indien er toch iets onverhoopt defect
mocht raken, men toch weer zonder wachttijd en met een nieuwe garantie weer verder kan.
Dit houdt in dat als er een defect is, binnen de gestelde garantie termijn, het betreffende onderdeel wordt vervangen.
Er hoeft niet weken op reparatie te worden gewacht. Dit geldt echter niet voor notebooks en TFT schermen.
Ook wordt er weer een nieuwe garantie termijn afgegeven. Het is dan immers weer een nieuw onderdeel.

Mocht er buiten de gestelde garantie termijn een defect aan b.v. de monitor optreden, welke wij niet direct kunnen
verhelpen, dan is het mogelijk om tijdelijk een andere monitor in bruikleen te krijgen.

In geval van reparatie buiten garantie rekenen wij geen uurtarief, doch een redelijke vergoeding.
Ook werken wij (voor particulieren) volgens het No cure no pay systeem. Dit wil zeggen dat als er geen reparatie
mogelijk is, er ook geen kosten worden doorberekend. Voor bedrijven zal er een redelijk tarief worden gehanteerd.
Bij een reparatie waarbij de kosten nog niet bekend zijn, wordt de volgende regel meestal gehanteerd.
Tot € 65,-- incl. BTW wordt er gerepareerd. Komen de kosten hoger uit, dan wordt er eerst met de klant overlegd.
Bovenstaande regel is een richtlijn en geen verplichte afspraak. Alles gebeurt in goed overleg.

Een paar zaken hebben we wel voorzien van een vast tarief.
(her) Installeren van Windows of een vastgelopen Windows weer aan de praat krijgen.    € 65,-- incl. BTW
Opschonen systeem (jaarlijkse APK) € 40,-- incl. BTW

Laptops

thumb acer 2



KaVe Systems verkoopt standaard Acer laptops, maar op aanvraag kan daar afgeweken van worden.

Reparatie

reperatie

Eigenlijk onnodig om te vermelden, maar bij KaVe kunt u natuurlijk ook terecht voor reparatie en opschonen van uw pc of laptop.

Systemen

Systeem

 

Standaard zijn er vier systemen samengesteld maar natuurlijk kan er van afgeweken worden.

Accessoires

Accesoires

 

KaVe Systems levert uitsluitend accessoires van A merken